Allt du behöver för att kunna jobba så bra som möjligt, samlat i ett paket

Starta kostnadsfri provversion
Apps Launchpad

Kommunikation

E-post för företag, delade kalendrar och videokonferenser som för teamet närmare varandra var ni än är.

Säkerhet och administration

Säker, snabb och enkelt IT-administratör inom din organisation samt för din data och dina tjänster.

SÅ HÄR FUNGERAR DET

G Suite underlättar samarbetet.

Fatta beslut snabbare, ansikte mot ansikte

Använd delade kalendrar för att se när andra är tillgängliga och boka möten med hjälp av automatiska e-postinbjudningar.

Med ett klick kan du förvandla mötet till en videokonferens från alla datorer, mobiler eller surfplattor med kamera.

Dela din skärm för att granska ditt arbete som team och fatta beslut direkt.

Samtal i Hangouts

Samarbeta i realtid

Jobba med dokument, kalkylark och presentationer på flera enheter, med eller utan internet.

Arbeta i ett enda dokument med kolleger eller personer utanför företaget. Se ändringar medan andra skriver, kommunicera via den inbyggda chattfunktionen och ställ frågor genom i kommentarer.

Flera personer kan arbeta samtidigt och alla ändringar sparas automatiskt.

Dokument

Lagra och dela filer i molnet

Spara allt ditt arbete på en plats med säker åtkomst från datorn, telefonen eller surfplattan.

Bjud snabbt in andra att visa, ladda ned och samarbeta i alla filer – ingen e-postbilaga behövs.

Filuppdateringar sparas och lagras automatiskt på Drive så att alla alltid kan ha tillgång till den senaste versionen.

Drive

Skydda data och enheter

Skydda företagets data med säkerhetsalternativ som tvåstegsverifiering och enkel inloggning och använd mobilhantering för att skydda din data om enheten kommer bort eller om personalen byts ut.

Arkivera e-postmeddelanden och offentliga chattar och styr hur länge de sparas.

Konfigurera säkerhetsinställningarna från en central administrationskonsol och ring eller skicka e-post till Googles support för hjälp dygnet runt.

Administratör