Vanliga frågor för G Suite-användare

Har du en fråga om användningen av G Suite? Vi kan ha svaret!

Filtrera efter kategori

Kalender

De vanligaste frågorna om Kalender

Kan jag skapa en gruppkalender?

Ja. Du kan skapa en kalender som alla i organisationen (eller utvalda användare) har åtkomst till. Ni kanske vill ha en gruppkalender för att hålla koll på när folk har semester eller för att påminna om regelbundna möten.

Kan jag överföra och synka alla mina kalendrar?

Ja. Det går att föra över flera olika kalendertyper, bland annat från Lotus Notes- och Microsoft-miljöer.

Finns det påminnelser i Google Kalender?

Ja. Google Kalender skapar automatiskt ett påminnelsefönster 10 minuter före en händelse. I kalenderinställningarna kan du själv välja när påminnelser ska visas.

Tillbaka till början

De vanligaste frågorna om Kalender

Kan jag skapa en gruppkalender?

Ja. Du kan skapa en kalender som alla i organisationen (eller utvalda användare) har åtkomst till. Ni kanske vill ha en gruppkalender för att hålla koll på när folk har semester eller för att påminna om regelbundna möten.

Kan jag överföra och synka alla mina kalendrar?

Ja. Det går att föra över flera olika kalendertyper, bland annat från Lotus Notes- och Microsoft-miljöer.

Finns det påminnelser i Google Kalender?

Ja. Google Kalender skapar automatiskt ett påminnelsefönster 10 minuter före en händelse. I kalenderinställningarna kan du själv välja när påminnelser ska visas.

Har du fortfarande frågor?

Kontakta oss